Klacht: Verzenden lukt niet

op 15 september 2017 over UPS in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

WIlde met Kiala versturen, wordt blijkbaar UPS.. kost 3 euro meer naar belgie verzenden.. AL uren bezig met een verzenlabel aanmaken en bellen naar verschillende nummers van ups. ” keer betaald en nog geen verzendlabel. Website onthoud mijn invoer niet, elke keer dus alles weer opnieuw.. Geen Verzendgeschiedenis. Ik wil het pakket versturen naar een voormalig Kiala ophaalpunt, moet er alsnog een telefoonnummer en huisadres van de ontvanger ingevuld worden… Verschrikkelijk!!

Gewenste Oplossing:

Geld van beide verzendingen terug en verbeteringen aan het systeem aanbrengen!!

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar UPS over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door UPS in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat UPS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

UPS

Heeft op 19 september 2017 om 08:37 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemorgen,

Onze excuses voor deze vervelende ervaring. Op het moment dat u zich registreert op www.ups.com dan wordt er een verzendgeschiedenis zichtbaar. Op het moment dat u kiest voor de Economy Service, dan heeft u gekozen voor dezelfde Service als voorheen KIALA ( UPS Access Point - UPS Access Point ).

Mocht u meer vragen hebben dan kunt u altijd contact opnemen met onze Klantenservice via 020-5040500.

Met vriendelijke groet,
UPS Social Media Team

Heeft op 19 september 2017 om 10:52 geantwoord

Er is niets opgelost. Ik was tot 2 maal toe ingelogd en alsnog geen geschiedenis kunnen zien.

Alle klachten die gemeld zijn door myrrahb