Klacht: Verzendbewijs

op 27 december 2017 over DPD in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over DPD

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - Deze klacht is zojuist door DPD in behandeling genomen

Bericht van DPD

3 weken geleden - Hallo Martijn, Bedankt voor je bericht. Je kan met het pakketlabelnummer het pakket blijven volgen in de track en trace. Heb Je deze niet dan laat het me even weten, dan zoek ik eventueel op ontvangersgegevens voor je. Vriendelijke groeten, Maria

Reactie van de melder van de klacht Martijnrensink

3 weken geleden - Bedankt voor u reactie het pakket is afgeleverd

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat DPD een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DPD

Heeft op 29 december 2017 om 10:41 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Martijnrensink