Klacht: Verzend label niet ontvangen na betaling.

op 02 oktober 2017 over UPS in de categorie Koeriersbedrijven en post

Alles netjes ingevuld en netjes betaald maar geen verzend label ontvangen daarna. Altijd dit probleem met UPS en hun voorganger KIALA. Los dit nou eens op.

Verzend label ontvangen

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar UPS over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door UPS in behandeling genomen

Bericht van UPS

1 maand geleden - Goedemorgen, Onze excuses voor de vervelende ervaring. Kunt u aangeven of u zich heeft geregistreerd op onze website voordat u het label heeft aangemaakt ? Hoe heeft u de betaling gedaan en wanneer heeft u het label proberen aan te maken ? Met vriendelijke groet, UPS Social Media Team. Voor al uw UPS Access Point zendingen kunt u ook contact opnemen met onze Klantenservice via 020-5040500

Reactie van de melder van de klacht Okiki

1 maand geleden - Ik heb me niet geregistreerd, wel mijn email ed ingevoerd. Alles netjes ingevuld vervolgens betaald en daarna kwam ik direct op een witte pagina en hield het op.

Bericht van UPS

1 maand geleden - Goedemorgen, Kunt u tevens het bestemmings adres van het pakket doorgeven ? Alvast bedankt, Met vriendelijke groet, UPS Social Media Team. Voor al uw UPS Access Point zendingen kunt u ook contact opnemen met onze Klantenservice via 020-5040500

Reactie van de melder van de klacht Okiki

1 maand geleden - Het had opgehaald moeten worden bij een prinsthop die iets met ‘De Bruin’ heet 0,3 km van het adres waar de persoon woont af. Het adres dat ik heb ingevoerd is: Sibogastraat 67. Ik heb trouwens voor ik deze bestelling wilde uitvoeren een andere bestelling gedaan met als optie om in de winkel te betalen, eenmaal in de winkel vertelde de vrouw dat deze mogelijkheid er helemaal niet is. Ik liet haar de mail zien en ze bleef bij haar woord. Ik wilde in de winkel betalen juist omdat ik eerder hetzelfde probleem heb gehad met KIALA maar Ups is blijkbaar even erg helaas. Na thuiskomst heb ik het maar opnieuw ingevoerd allemaal en online betaald dus

Bericht van UPS

1 maand geleden - Goedemorgen, Om het zendingsnummer te kunnen achterhalen hebben wij het volledige bestemmings adres van het label nodig. Kunt u dit aan ons doorgeven ? Alvast bedankt, Met vriendelijke groet, UPS Social Media Team. Voor al uw UPS Access Point zendingen kunt u ook contact opnemen met onze Klantenservice via 020-5040500

Reactie van de melder van de klacht Okiki

1 maand geleden - Het moest verzonden worden naar: Anouk Fischer Sibogastraat 67 1094 SL Amsterdam Ups acces locatie: Birun Office en Copy Centre Molukkenstraat 405 1095 BJ Amsterdam Afzender: Kissami Hoogheem 235 5283 BD Boxtel

Bericht van UPS

1 maand geleden - Goedemorgen, Bedankt voor deze informatie. Wij gaan met onze IT afdeling uitzoeken wat er is gebeurd en kijken of het label nummer kan worden teruggevonden. Wij zullen u zo spoedig mogelijk feedback geven hierover. Met vriendelijke groet, UPS Social Media Team. Voor al uw UPS Access Point zendingen kunt u ook contact opnemen met onze Klantenservice via 020-5040500

UPS

Heeft op 04 oktober 2017 om 08:25 geantwoord

Goedemorgen,

Nogmaals onze excuses voor deze vervelende situatie. Wij hebben u inmiddels een email gestuurd met het verzoek om aanvullende
informatie door te sturen.

Zodra wij de informatie binnen hebben zullen wij e.e.a. checken en zullen wij onze uiterste best doen om de kosten zo spoedig
mogelijk aan u te crediteren.

UPS Social Media Team.

Alle klachten die gemeld zijn door Okiki