Klacht: Bestelling nooit ontvangen maar moet betalen.

M. Mormon op 07 juli 2020 over Veryvoga.nl in de categorie Internetshops - Kleding

Thanks for contacting us. We have received your ticket. Here is what you’ve submitted:
Beste Heden ontving ik een mail voor het betalen van spullen die ik bij Very voga zou hebben gekocht. Deze bestelling heb ik nooit ontvangen. Ik heb graag dat jullie dit goed informeren very voga Ik heb deze bestelling ooit willen doen maar ik kon het volgens Klarna niet bestellen en later betalen. Ik heb er toen van afgezien en het niet meer besteld. Ook heb ik deze bestelling nooit ontvangen graag jullie leveringen nakijken. En nu sturen jullie mij een rekening notabene met aanmaningskosten. KLARNA JULLIE HEBBEN ZELF DE MOGELIJKHEID OM LATER TE BETALEN AFGEWEZEN. Kunnen jullie dit heel goed natrekken bij Veryvoga. Ik heb de bestelling nooit ontvangen!!! Omdat het niet achteraf betaald kon worden!!!!! Hoe moet ik nu plotseling dan wel betalen. Ik heb contact opgenomen met Klarna en zij geven aan dat de fout bij Veryvoga jullie ligt. Ik begin mijn advocaat hiervan op de hoogte te stellen want dit kan en mag gewoon niet. Ik hoop spoedig van u te horen. Factuur van Klarna Herinnering blz 1/1 Datum: 03-07-2020 Betalingsomschrijving: 6458888559999869 Besteldatum: 11-05-2020 Bestelnummer: DS7071435698

Ik ben absoluut niet tevreden. De eerste keer dat ik iets wil bestellen en heb ik dit.
Behalve dat ik nu wordt aan gemaand te betalen voor spullen die ik nooit heb ontvangen krijg ik steeds het onderstaande site wat helemaal niet in werking is.
http://www.veryvoga.com/account/[email protected]
Ik heb het op drie verschillende computers uitgeprobeerd. gewoon nep.
Ik ben echt pist off.
Vanuitgaande u naar behoren op de hoogte te hebben gesteld, wacht ik uw antwoord af

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Veryvoga.nl

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Veryvoga.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door M. Mormon