Klacht: Vervuilde treinstellen

op 03 mei 2016 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Op traject Venlo -Den Haag frequent treinstellen ook in 1e klas die niet schoon zijn. OK geen schoonmaak op eindstation. Afvalbakken zijn smerig, vettige deksels, stoelen veelvuldig met vlekken en restanten van drank en of eten. Vloeren vol met stofnesten en vuil.steoeltableaus idem etensresten en vetvlekken,zeker niet gereinigd, restanten van eten etc. Wanden onder ramen smerig. Plinten vol met etensresten. Kranten liggen nog op stoelen. Voorbeeld? Treinstel 4230 1e klas, vertrektijd Venlo om 08:48. Op 3 mei.

Elke trein dient op eindstation en dagelijks voorafgaand aan eerste rit gereinigd en gecontroleerd te worden op uitvoering reiniging. Reizigers hebben recht op een stof en vuilvrij rijtuig. Zeker ook in de eerste klas!!!!

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over NS

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over NS nog niet in behandeling is genomen.

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door NS in behandeling genomen

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat NS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

NS

Heeft op 30 mei 2016 om 08:33 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door Xxxy