Klacht: Vervroegde vlucht, niet toegelaten

op 14 augustus 2017 over turkish airlines in de categorie Vliegmaatschappij

Ik zou vandaag om 7.00 met Turkish Airlines vanuit Antalya naar Dusseldorf vliegen. In verband met een lange reis waren mijn man en ik er al om 03.35. Tot mijn grote verbazing zag ik dat mijn vlucht was vervroegd naar 4.20 zonder enige melding!

We zijn naar de gate gegaan van Turkish airlines die naar Stutgart vloog en gevraagd of we nog naar binnen konden. Om 3.51 kwam er iemand genaamd Riza Cankara die voor deze maatschappij werkt en inmiddels was er al een laatste call gedaan en diegene kon ons melden dat wij niet het vliegtuig in konden en op eigen kosten terug moesten!

Ik heb geen mail, geen telefoontje, helemaal niks gehad. Daarnaast waren wij 3.5 uur zelf te vroeg voor onze oorspronkelijke vlucht anders waren we er niet eens achter gekomen. Ik heb 36 uur voor vertrek de tijden gecheckt, stond niks op de Antalya Airport site.

Ik heb met Onur Air een terugreis gemaakt en per persoon 525 euro betaald. Overigens is de kwaliteit tussen beide maatschappijen zeeer groot.

De kosten die ik voor mij extra ticket (525 euro, tota 1050) terug te krijgen.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over turkish airlines

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over turkish airlines nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Ycicek