Klacht: VERVOLG Klacht op AL DIE ANDERE

op 24 augustus 2018 over DPD in de categorie Koeriersbedrijven en post

Zie ook

https:www.klacht.nldpdklachtpakketje-voor-de-4de-keer-niet-bezorgd

En dit is niet eens meegerekend dat mijn zoon dezelfde ervaringen heeft maar geen klacht heeft ingediend. Het gedrag van DPD is iedere keer identiek.

In de laatste week kwam het toevallig zo uit dat ik 2 keer geen andere optie had dan DPD. Beide keren ben ik WEER THUIS gebleven en beide keren heb ik weer de melding gekregen dat ik niet thuis was.

Unsuccessful delivery attempt. Delivery to Pickup parcelshop after first delivery attempt.

Echt, dit bedrijf maakt grapjes met haar klanten. Als je belt of een klacht indient gaan ze kijken voor je en is het enige dat ze zeggen:
Volgens de status op internet was u niet thuis. En daarmee is de kous dan af.

Terwijl je dus vrij neemt of thuis zit te werken.
WAARDELOOS BEDRIJF!!!
Klantenservice is vervolgens onbeschoft en leeft zich niet in en kan niets, niet eens contact opnemen met de chauffeur om nogmaals te bezorgen, NIETS !!!!

Ik ben tevreden wanneer jullie stoppen met liegen.
Wat jullie doen is een pakket afleveren bij een pick-up point.
Wat jullie pretenderen en verkopen (vooral ook aan de webshops) is dat je als klant tracktrace kunt doen tot en met waar de bezorger is.
DAT IS EEN GROVE LEUGEN!!!
HET ENIGE DAT JULLIE DOEN IS EEN PAKKET AFLEVEREN BIJ EEN PICK-UP PUNT.
Zeg dat dan, dan weten we waar we aan toe zijn.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over DPD

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over DPD nog niet in behandeling is genomen.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DPD in behandeling genomen

Bericht van DPD

3 maanden geleden - Hallo Nemrah, Ik begrijp volkomen dat je hier teleurgesteld in bent. De bezorger is te alle tijden verplicht om het pakket te bezorgen als je thuis bent. Mijn excuses dan ook dat dat niet is gebeurd. Het feit dat je niet netjes te woord wordt gestaan door mijn collega's van de Customer Service is niet wat je van DPD mag verwachten. Helaas heb ik geen inzage in de klachtafhandeling, dit loopt namelijk via de klachtenafdeling. Wellicht dat je mij kunt voorzien van het 14 cijfers tellend DPD pakketnummer, samen met je postcode huisnummer. Ik wil de klacht namelijk graag doorzetten naar de transport afdeling, zodat de chauffeur in kwestie aangesproken wordt. Mijn excuses voor het ontstane ongemak.

Reactie van de melder van de klacht Nemrah

3 maanden geleden - Heeft totaal geen zin, dat weet ik bij voorbaat al. Ik koop in principe al niet meer bij een webshop die jullie als bezorger heeft. Daar heb ik graag iets meer geld voor over. Ik laat het ook altijd even weten aan de shop, meestal met een link naar deze klacht, zodat ze eens gaan nadenken over hun business met jullie. Dit was een eenmalige test om te kijken of het weer zo zou zijn en jullie hebben precies gedaan wat ik verwachtte. Alle andere bezorgservices weten mijn huis wel altijd te vinden, jullie zijn de enige die daar een probleem mee lijkt te hebben. Wel apart voor een bedrijf dat zich bezorger laat noemen. Hier is het nummer, veel plezier ermee: 15505547436105 , postcode 3013AL nummer 419A.

Alle klachten die gemeld zijn door Nemrah