Klacht: Vervelende ervaring met een medewerker Service en veiligheid en geirriteerd over nieuwe pas aanvraag.

op 23 juni 2016 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Beste NS ik reis al 2 jaar met de zelfde pas waar geen correcte pas foto op staat zonder al te veel problemen.(Ik weet nu gelukkig hoe ik dit moet aan passen en ga het ook doen!)
Ik kan me altijd legitimeren en een afschrift laten zien van mijn bankrekening als dat nodig zou zijn.
Ik ging Maandag ochtend om 5:17 van Utrecht naar Amsterdam Amstel, en ik liet mijn pas zien aan de medewerker service en veiligheid, die vervolgens redelijk asociaal en kleinerend overkwam.
Want hoe haalde ik het in mijn hoofd om 2 jaar met deze pas te rijden ik wil wel helemaal lekker was?! ( het was een Marokkaanse/Turkse collega met een baard)
Sorry NS ik weet dat ik fout zit, maar zo wil ik niet behandeld worden.
Vervolgens ben ik die middag naar een loket van NS gegaan, om te vragen hoe ik die pas kan veranderen, blijkt dat ik eerst even een anonieme kaart moet kopen van 7 euro en vervolgens een nieuw pas moet aan vragen voor 11 euro sorry NS ook dit is geen service!
Ik betaal 156 euro maand al 2 jaar lang ik voel mij een beetje opgefokt door deze kromme gang van zaken.

Ik ben tevreden met NS als ze op tijd zijn wat gelukkig ook vaak gebeurd!
En ik ben tevreden als ik een zit plek heb.
En ik ben altijd blij als collega's niet zo moeilijk doen over mij pas ook al ben ik verkeerd.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door NS in behandeling genomen

NS

Heeft op 05 juli 2016 om 14:06 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door Edwinus