Klacht: vervanging NS kaart

op 12 juli 2016 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Op 27 juni is mijn ov kortingskaart gestolen. Ik heb meteen contact opgenomen om de kaart te blokkeren en een nieuwe kaart aan te vragen. De nieuwe kaart zou ik 3 dagen later ontvangen via de post. Op 7 juli weer gebeld geen kaart ontvangen en weer gevraagd om een nieuwe ov kortingskaart. Vandaag weer gebeld want nog geen kaart ontvangen, Ik kreeg zelfs te horen dat de kaart niet eens geblokkeerd was na 2 keer bellen. Ik heb wel de hoge telefonische kosten moeten betalen. Graag wil ik zo spoedig mogelijk mijn nieuwe kaart ontvangen. Tijdens mijn eerste gesprek was het zelfs moeilijk om mevrouw te verstaan, ze sprak erg onduidelijk, hierdoor raakte ze zelfs geïrriteerd toen ik aangaf haar niet te begrijpen.

Ik verwacht na 2 gesprekken met de NS zo snel mogelijk een nieuwe kaart te ontvangen. Ook wil ik mijn telefonische kosten terug. Ik heb niet kunnen uitchecken omdat ik geen ov kaart meer had, deze kosten wil ik ook graag terug.

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over NS

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over NS nog niet in behandeling is genomen.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door NS in behandeling genomen

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat NS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

NS

Heeft op 19 juli 2016 om 10:22 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door Holst v d