Klacht: vervanging modem

op 07 juni 2021 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

mijn schoonmoeder ,Mevr Muter Heine, kreeg een nieuwe modem die we moesten vervangen, dat is geen probleem.
Alleen toen we hem aansloten deed haar telefoon het niet meer.
Ons probleem.
We sloten hem aan op zondag, helpdesk gebeld ,telefoon probleem word op maandag opgelost.
Mevr is 88 jaar kan niet zonder telefoon.zit nu voor de 2 de dag zonder telefoon,als ze hulp nodig heeft kan ze niemand bereiken.
Waarom zit er bij de beschrijving geen regel, dat je de modem beter op een werkdag kan aansluiten.. als je dan problemen hebt kan je direct geholpen worden.

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden wanneer er b ij de beschrijving staat dat het beter is om iets aan te sluiten op een werkdag.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ziggo

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ziggo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door mevr muter