Klacht: Vertraging vlucht, annulering, geen voorziening mbt eten of slaapplaats.

op 05 januari 2016 over turkish airlines in de categorie Vliegmaatschappij

31 dec vlucht tk1951, 6 1/2 uur in een stilstaand vliegtuig gezeten, terug naar de gate, de rest van de dag gewacht en telkens werd de vlucht uitgesteld.
Uiteindelijk is de vlucht geannuleerd, geen voorziening mbt eten en geen hotelovernachting mogelijk.
1 jan vlucht tk1951 vertrek 7.55 uur, wederom de hele dag uitgesteld, gisteren lag er sneeuw maar vandaag is het mooi weer en alles schoon.
Geen informatievoorziening net zoals gisteren, krijg je niets te horen.
Uiteindelijk is de vlucht na 9 uur vertraging vertrokken.

een excuses en een vergoeding voor de kosten die zijn gemaakt, voeding en hotelovernachting. En een schadevergoeding voor de slechte behandeling.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over turkish airlines

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over turkish airlines nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Flightlaw

7 maanden geleden - Wellicht heeft u recht op een schadevergoeding. Wij kunnen u helpen aan een compensatie. Meld u aan op www.flightlaw.nl. Wij hanteren een no cure no pay regeling.

Alle klachten die gemeld zijn door Brita