Klacht: vertraging vanwege n regenbui

op 04 oktober 2016 over Transavia in de categorie Vliegmaatschappij

T gaat om de vlucht HV 1162 skiathos naar a ‘dam maandag 26 sept om 11.00 uur.
Deze was vertraagd vanwege slecht weer. Na n tijd bleek dat hij geland was op thesseloniki . Daarna was hij Door gevlogen naar Samos, onze tussenlanding. Weer later was t vliegtuig naar Volos gevlogen. Waar ze hebben besloten. Dat de crew te veel uren zou krijgen en zij dus terug vlogen naar Nederland. Wij zaten al die tijd, bij de gate. De hostess wilde ons terug halen, maar dit mocht niet vd politie. Naar overleg met Ned , mochten we Toch terug, maar bleek dat we die dag niet meer zouden vliegen. De hostess Esther van Sunweb heeft ons geweldig geholpen. Maar transavia liet ons zitten. Om 2 uur werd gezegd dat we naar buiten mochten om n luchtje te scheppen en denk zeker half uur later mochten we naar buiten en kregen we t andere nieuws te horen 3,5 uur verder
Transavia heeft de volgende dag n vlucht geregeld en we kregen n gratis drankje woww
N extra vakantiedag. Maar niet op deze manier. Door n regenbui. De volgende dag regende t weer en toen gingen we wel. Wat voor vergoeding staat hiervoor van transavia tegenover die 52 pers. Die vanalles moesten regelen en toch meer geld kwijt zijn en niet naar huis konden op dat moment

N vergoeding voor t wachten, t ontriefd zijn. T niet naar huis kunnen. Entre kosten. Afspraken die je hebt staan. Dieren die opgevangen moeten worden thuis enz.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Transavia

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Transavia nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door verheesen