Klacht: Vertraging op weg naar Schiphol

op 13 juli 2016 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op woensdag 8 juni j.l. omstreeks 7:30 uur reisden wij met de trein van Arnhem naar Schiphol. Wij vlogen die dag via Londen naar de VS voor 4 weken vakantie. Met twee zware koffers en 2 tassen.
Op station Driebergen stopte de trein en werd meegedeeld dat de trein niet verder ging. Er waren bussen geregeld naar station Utrecht. Wij hoorden dat dit al eerder bekend was, maar men heeft ons op station Arnhem niets laten weten en op de borden was dit ook niet aangegeven. Wij hadden dan ander vervoer geregeld.

Wij hebben, samen met een andere treinpassagier een taxi genomen omdat wij (65plus) het een te groot risico vonden op vertraging en we met die koffers de bus sowieso niet in konden, vanwege gedrang van iedereen die een plekje trachtte te veroveren.
De andere passagier en wijzelf hebben samen de kosten gedeeld. Wij betaalden daarvoor beiden €40 (en de andere passagier heeft het bonnetje van de chauffeur meegenomen). Bovendien hebben we het traject Driebergen – Schiphol niet geconsumeerd. Wij vinden dus dat wij slecht zijn geïnformeerd, betaald voor een niet gemaakte reis en kosten voor het alternatief hebben gemaakt.

Gewenste Oplossing:

Als we excuses ontvangen (al dan niet met compensatie voor ongemak, gedoe en spanning om het vliegtuig niet te missen) en compensatie van de kosten (€ 40 + 2x € 10,70).

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over NS

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over NS nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door NS in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat NS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

NS

Heeft op 19 juli 2016 om 11:07 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Gijsbert Hulsker