Klacht: vertraging en weg aan het spoor

op 08 mei 2016 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Hallo, ik moet voor me werk met de trein vanuit hilversum naar almere.
Ik wist dat ik moest overstappen op de bus maar dat duurde zeker 20 minuten en dan heeft de trein naar hoofddorp die me in weesp moet afzetten ook nog eens 15 minuten vertraging ik ben nu ruim ander half uur onder weg in op je werk te komen wat normaal 25 minuten is. Ik vind dat dit niet kan en ik ben ook erg blij dat ik niet dagelijks met de trein hoef. Hoop dat als ik ooit nog met de trein ga dat dit niet meer gebeurt en ik hoop dat jullie misschien iets van een vervoer geven.

Geld terug

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door NS in behandeling genomen

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat NS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

NS

Heeft op 30 mei 2016 om 11:17 geantwoord

Geachte mevrouw Leek,

Hartelijk dank voor uw bericht welke wij op 8 mei 2016 via Klacht.nl hebben ontvangen. Allereerst onze excuses voor deze late beantwoording.

Vervelend dat u te maken heeft gehad met een vertraging op uw traject. Onze excuses hiervoor.

U vraagt ons om een vergoeding in verband met deze vertraging. Helaas kan ik uw verzoek nog niet in behandeling nemen of een toezegging doen.

Mogelijk is, vanwege de vertraging die u had, de regeling Geld Terug Bij Vertraging van toepassing. Wij willen u graag tegemoetkomen als u met 30 minuten vertraging of meer op uw bestemmingsstation aankomt. Informatie over de regeling Geld Terug Bij Vertraging kunt u vinden op de volgende link: http://www.ns.nl/klantenservice/geld-terug/geld-terug-bij-vertraging.html

Ik vertrouw erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

NS Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door sabrine1977