Klacht: vertraging door interne procedures

op 27 september 2017 over KeukenConcurrent in de categorie Keukenleveranciers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Foutief geleverde maat van achterwand wordt nog steeds niet hersteld door interne procedures die nu al 2 weken duren. Door die trage interne procedures is de juiste maat nog steeds niet bested en zitten wij met verdure vertraging.

Gewenste Oplossing:

Als de juiste maat achterwand z.s.m. geleverd wordt ( 75 bij 90 )

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar KeukenConcurrent over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door KeukenConcurrent in behandeling genomen

Bericht van KeukenConcurrent

1 maand geleden - Beste heer Van Gennip, Ik heb uw klacht opgepakt en wij zullen u zo snel mogelijk hierover contacteren. Met vriendelijke groet, Twan Hoekstra - KeukenConcurrent

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat KeukenConcurrent een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

KeukenConcurrent

Heeft op 29 september 2017 om 13:52 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste heer Van Gennip,

Ik heb vernomen dat er contact met u is opgenomen door mijn collega van onze klantenservice. Hierbij is uw klacht besproken en inmiddels staat er een nieuwe achterwand in bestelling.

Mochten er nog vragen zijn neemt u dan zeker weer contact met ons op.

Met vriendelijke groet,

Twan Hoekstra - KeukenConcurrent

Alle klachten die gemeld zijn door william van gennip