Klacht: vertraging

op 11 mei 2016 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

hallo, ik moest de trein van 11:00 hebben vanaf Heerenveen station naar Leeuwarden en daar de trein nemen naar Harlingen haven… uiteindelijk had de trein van Heerenveen naar Leeuwarden meer als een half uur vertraging zo dat ik de trein naar Harlingen ook niet meer kon halen en ik moest de half 1 boot pakken! de eerst volgende boot gaat namelijk pas 15:00 en ben ik pas 15:00 thuis en moest 2 uur werken!
ik heb dus een taxi moeten pakken van Heerenveen station naar Harlingen haven van 138,35
Ik heb de bon nog als jullie die willen zien maar ik verwacht wel geld terug want ik moet elke week die trein hebben en kan dit natuurlijk niet betalen!

bovendien vind ik ook dat jullie iets moeten regelen zodat in ieder geval een volgende aansluitend vervoer gehaald kan worden.. een bus van Heerenveen naar Leeuwarden?
zodat mensen wel op tijd op hun werk kunnen komen want dit is natuurlijk ruk geregeld

Eline de boer

Nergens over

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over NS

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over NS nog niet in behandeling is genomen.

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door NS in behandeling genomen

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat NS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

NS

Heeft op 30 mei 2016 om 14:09 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door elinedeboer