Klacht: Vertraagde koffer en vertraagde wachttijden

op 04 september 2018 over turkish airlines in de categorie Vliegmaatschappij

Bij dezen stel ik u aansprakelijk voor de kosten die ik heb gemaakt naar aanleiding van een vertraagde wachttijd. Op 1 sept, 9.40 uur zouden mijn ouders landen op Amsterdam Schiphol. Via de website van Schiphol hield ik dit in de gaten. De vlucht is precies op tijd geland. De bagageband zou rond 10.19 uur geopend zijn. Ik hield de aanwijzingen op de website in de gaten en parkeerde pas om 10.30 uur op Schiphol. De parkeerkosten zijn namelijk erg hoog en ik moest samen met een tweede auto van mijn zusje de bagage ophalen. Aangekomen op Schiphol duurde het ongeveer 4 uur (12.32 uur) voordat mijn ouders naar buiten konden. Vreselijk! Ik wil bij deze de kosten die ik gemaakt heb naar aanleiding van de lange wachttijden declareren. Het gaat in dit geval om parkeerkosten. De exacte kosten kan ik u via een bewijs (bon) overhandigen.

Ten tweede is op die dag 1 koffer van mijn ouders vermist. De koffer was vertraagd en kon op dat moment niet overhandigd worden. Pas na een aantal dagen kon de koffer overhandigd worden. Op grond van een aantal verdragen wil ik ook hiervoor een vergoeding ontvangen.

Mocht u nog specifieker vragen hebben, dan kunt u contact opnemen via email; loukilis@hotmail.com

1. Parkeerkosten
2. Vergoeding vertraagde koffer

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over turkish airlines

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over turkish airlines nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Loukilis