Klacht: verstoringen traject den bosch utrecht en onverwachte verandering trein op spoor 18 te utrecht

op 07 juni 2016 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

op 6 juni om 17.53 Uur vertrekt van spoor 18 te utrecht een trein naar Nijmegen terwijl een paar minuten eerder Den Bosch staat aangegeven. Het was niet goed aangekondigd.Ik zat in de verkeerde trein zonder dit meteen te merken. De vertrektijden voor Nijmegen en Den Bosch zijn hetzelfde. ik had pech dat ik niet vlak bij het elektronische bord stond. Als dit de enige omweg via Nijmegen was zou ik niet een klacht indienen. Maar de uitgelopen werkzaamheden en vandaag 7 juni weer een wisselstoring rond 7 uur tussen den bosch en utrecht hebben me voor de zoveelste keer een omweg via Nijmegen bezorgd. De maat is nu vol. Het wordt een dagtaak om op je werk te kunnen verschijnen.

als de treinen weer voorspelbaar en van de goede perrons rijden.

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over NS

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over NS nog niet in behandeling is genomen.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door NS in behandeling genomen

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat NS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

NS

Heeft op 01 juli 2016 om 12:44 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door c.kloosterboer