Klacht: Vermist pakket. Zending: 8564822 op 22 april 2017

op 07 juli 2017 over DPD in de categorie Koeriersbedrijven en post

Op 22 april heb ik een pakket gezonden naar Spanje. Pakket: 0516 8553 3838 27. Afzender: Ilyas Tabak en Gemakswinkel te Ámsterdam. Bezorgadres: M. Alonso Uriarte, San Martin 29-2a, 47003 Valladolid, Spanje. Zendingnr: 8564822. Omdat het pakketje volgens track trace nog ergens zwerft, heb ik een aantal keren gebeld en mails gestuurd naar Thomas van der Lubbe en Joris Peters met de inhoudsfactuur en de traceergegevens. Na anderhalve maand heb ik nog geen enkele reactie gekregen. Ik zou u toch willen verzoeken om snel duidelijkheid te verschaffen omtrent deze zending. Ik hoop binnen een week antwoord te krijgen.

Snel antwoord omtrent dit pakketje.

Reactie van de melder van de klacht M.I. BEEKINK - ALONSO URIARTE

3 maanden geleden - Nog geen bericht van SPD. 22 april pakket gezonden en nog geen reactie gehad. Is pakket gestolen? waarom krijg ik geen antwoord van DPD?

Reactie van de melder van de klacht M.I. BEEKINK - ALONSO URIARTE

3 maanden geleden - Wat is de reden dat mijn klacht niet wordt behandeld door DPD

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DPD in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DPD een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DPD

Heeft op 11 augustus 2017 om 12:27 geantwoord

Goedemiddag,

Allereerst, onze oprechte excuses voor het niet tijdig beantwoorden van uw bericht.
Ik heb dit even voor u nagekeken echter, dhr Thomas van der Lubbe en Joris Peters, zijn niet werkzaam bij DPD.
Wellicht is dit onze klant, de opdrachtgever Tiberius franchise bv, de heeft ons de oprdracht gegeven uw pakket te versturen.
Voor deze zending zal er inderdaad een onderzoek/claim gestart moeten worden echter kunnen wij dit alleen doen in opdracht van Tiberius Franchise BV en wil ik u dan ook vragen om dit te melden bij hun.
Zij zullen op hun beurt alle gegevens naar ons toesturen ten behoeve van het onderzoek.

Nogmaals, onze oprechte excuses voor het ongemak en wij wensen u desondanks, een fijn weekend toe.

Mvg,
Stephanie