Klacht: verloren pakket via Seur . Seur is de buitenlandse tak van DPD

op 12 oktober 2017 over DPD in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Tijdens een rondreis door Spanje, bagage achter gelaten in hotel. Bij Seur een “pick up service”besteld. Trackingnummer gekregen. Volgende dag zou het bezorgd worden bij het volgende hotel. Geen pakket, contact met Seur, via hotel, nieuw adres doorgegeven. Geen pakket. Geprobeerd zelf contact op te nemen met Seur, niet mogelijk. Bij thuiskomst klacht in gediend bij Seur omdat ik geen pakket ontvangen heb. Seur geeft geen enkele reactie. Contact opgenomen met DPD en ook hun kunnen schijnbaar niks voor me doen

Gewenste Oplossing:

wanneer ik mijn pakket terug heb of daarvoor een schadevergoeding krijg.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over DPD

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over DPD nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door M.van Gompel