Klacht: verloren pakket via Seur . Seur is de buitenlandse tak van DPD

op 12 oktober 2017 over DPD in de categorie Koeriersbedrijven en post

Tijdens een rondreis door Spanje, bagage achter gelaten in hotel. Bij Seur een “pick up service”besteld. Trackingnummer gekregen. Volgende dag zou het bezorgd worden bij het volgende hotel. Geen pakket, contact met Seur, via hotel, nieuw adres doorgegeven. Geen pakket. Geprobeerd zelf contact op te nemen met Seur, niet mogelijk. Bij thuiskomst klacht in gediend bij Seur omdat ik geen pakket ontvangen heb. Seur geeft geen enkele reactie. Contact opgenomen met DPD en ook hun kunnen schijnbaar niks voor me doen

wanneer ik mijn pakket terug heb of daarvoor een schadevergoeding krijg.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over DPD

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over DPD nog niet in behandeling is genomen.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door DPD in behandeling genomen

Bericht van DPD

1 maand geleden - Hallo, Bedankt voor je bericht. Allereerst, onze oprechte excuses voor het niet tijdig beantwoorden van je bericht. Dit is uiteraard niet de service die je van ons mag verwachten! Het vervelende in deze is dat wij niks kunnen opzoeken in onze systemen, op het trackingnummer van Seur. Om in te kunnen zien wat er nu precies is gebeurd, heb ik het DPD nummer nodig, is het mogelijk om deze alsnog te overleggen? Dan kan ik even kijken wat wij nog voor je kunnen doen. Alvast bedankt! Mvg, Stephanie

Reactie van de melder van de klacht M.van Gompel

1 maand geleden - Beste Stephanie, Ondertussen heb ik met Seur contact gekregen en hebben hun, na lang zoeken, mijn pakket getraceerd. Ze wilde het pakket retourneren naar het hotel in Sevilla, waar hun het in eerste instantie hadden opgehaald, dat hotel is tijdelijk gesloten dus dat was niet mogelijk en natuurlijk ook niet wenselijk omdat ik al weer 1 maand thuis ben van de rondreis. Nu verwacht Seur dat ik € 30,92 overmaak om het pakket naar Nederland te sturen. Hun zijn toch in gebreke gebleven. Ik vind dat Seur als service mij het pakket moet toesturen op hun kosten. Kan jij hier in bemiddelen?

Alle klachten die gemeld zijn door M.van Gompel