Klacht: Verloren bagage onmogelijk te claimen

op 26 september 2017 over turkish airlines in de categorie Vliegmaatschappij

In juli vloog ik van amsterdam naar Anakara, met een tussenstop in Istanbul. Een deel van mijn bagage is zoekgeraakt in Istanbul. Ik heb op de luchthaven in Ankara hier melding van gemaakt, en uiteindelijk een Property Irregularity Report gekregen. Bij thuiskomst heb ik alle documenten in orde gemaakt om mijn bagage bij TA te claimen. Sindsdien is het een kastje muur verhaal. Iedere keer krijg ik een mail met een link die naar een 404 page not found verwijst. Ik kan niet reageren op die mail. als ik bel verwijzen ze me door naar de proceduren die ik nu al 5x heb doorlopen. als ik Facebook messenger gebruik ook. Iedere keer hetzelfde verhaal, ik krijg ook geen medewerker te spreken, noch een manager. Er is voor ruim 1000 euro aan spullen verdwenen en bij TA loopt ik tegen een dichte deur.

Als turkish Airlines persoonlijk contact met mij opneemt en dit verhaal binnen 1 week oplost.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over turkish airlines

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over turkish airlines nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door peterpostma@outlook.com