Klacht: verloren bagage

op 22 augustus 2016 over turkish airlines in de categorie Vliegmaatschappij

Op 11 augustus 2016 vloog ik met Turkish AIrlines van Zaventem naar Dalaman, we maakten een tussenstop in Istanbul Sabiha Gokcen International Airport. De vlucht verliep prima, hier heb ik niets op aan te merken.
Eenmaal in Dalaman aangekomen bleek al snel dat er iets niet in orde was. De bagage van verschillende mensen zat niet op de juiste vlucht, waaronder ook de mijne. We werden meteen meegenomen, zonder weinig uitleg moesten we een papier invullen. Aangezien ik bij vrienden verbleef en dus niet in een hotel, was het moeilijk een adres in te vullen waar de bagage naartoe zou moeten gebracht worden. Het personeel daar sprak nauwelijks Engels, een moeilijke situatie dus. Ze vroegen ons om onze vrienden op te bellen, wat ik deed. In het Turks hebben ze dan aan elkaar uitgelegd wat het probleem was en hebben wij beslist om te wachten op onze bagage aangezien we op 2uur rijden van de luchthaven zaten en onze bagage meteen nodig hadden (ze hadden beloofd deze de dag nadien te leveren). Er werd een uur afgesproken om onze bagage op te halen, uiteraard was er op het afgesproken uur nog geen bagage te bespeuren. Er werden heel wat telefoontjes gepleegd, waardoor ik ondertussen met een telefoonrekening van €63 zit. Onze bagage hebben we uiteindelijk na enkele uren wachten toch gekregen, enkel de telefoonrekening zit me dwars.

Terugbetaling van telefoonkosten.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over turkish airlines

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over turkish airlines nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door verhoeveneva