Klacht: Verlopen cadeaukaart

op 29 september 2016 over Bol.com in de categorie Online Warenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik kwam vandaag helaas tot de ontdekking dat onze bol.com bon is verlopen. (Net 3 dagen) Contact gehad met de helpdesk, en zij vertellen doodleuk, dat zij niets voor ons kunnen betekenen. Er staat helemaal geen datum op de kaart, dus hebben er niet bij stil gestaan, dat deze is verlopen.

Er staat nog EUR50 op, en dat is zonde, het geld is al uitgegeven en we willen graag tot een oplossing komen.

Helaas zonder resultaat, erg slechte service, van zo een groot bedrijf.

Gewenste Oplossing:

De cadeaukaart voor een paar dagen activeren, zodat wij deze gelijk kunnen gebruiken.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Bol.com over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Bol.com in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bol.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bol.com

Heeft op 29 september 2016 om 13:15 geantwoord

Geboden Oplossing:

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Beste Dhaye,

Van mijn collega heb ik vernomen dat je klacht is opgelost.
Ik wens je nog een hele fijne dag!

Groet, Didi van bol.com

Alle klachten die gemeld zijn door Dhaye