Klacht: verlopen cadeaubon

op 06 oktober 2011 over HEMA Lekker Weg in de categorie Reizen Algemeen

Ik heb in augustus 2011 de hema lekker weg zomerse lunch cadeaubon cadeau gekregen. Ik lees nu op de achterkant dat deze verloopt op 30 september 2011.
Bij aanschaf is dit niet door de cassiere gemeld.
Ik heb de hema lijn gebeld en die zeiden eigenlijk pech had je beter moeten lezen. Ik vind het raar dat een cadeaubon wat een geldwaarde vertegenwoordigt kan verlopen.

Een nieuwe cadeaubon van gelijke waarde

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door HEMA Lekker Weg in behandeling genomen

Bericht van HEMA Lekker Weg

6 jaren geleden - Geachte heer en/of mevrouw Pretu, Spijtig om te vernemen dat een en ander niet duidelijk is geweest met betrekking tot de geldigheid van uw arrangement “Zomerse lunch”. Wij zullen uw klacht behandelen vanaf het E-mail adres dat wij gebruiken voor klachten over onze producten en diensten. U zult hier na deze bevestiging een E-mail over ontvangen. Wij hopen uw klacht op te kunnen lossen en uw nare gevoel weg te kunnen nemen. Met vriendelijke groet, Melvin Smitter Service Desk HEMA B.V. T: + 31(0)23 5175737 F: + 31(0)23 5346806 E:service@hemalekkerweg.nl Antwoorden

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat HEMA Lekker Weg een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

HEMA Lekker Weg

Heeft op 21 november 2011 om 11:51 geantwoord

Bij wijze van uitzondering een verlenging van het arrangement aangeboden. Tegen bijtbetaling kan de klant beschikken over een duurder arrangement, dat een jaar geldig is.

6 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van HEMA Lekker Weg beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door pretu