Klacht: Verlopen cadeaubon

op 06 oktober 2016 over Bol.com in de categorie Online Warenhuizen

Met het opruimen kwam ik alsnog mijn lang gezochte cadeaubon van Bol.com tegen, helaas bleek de vervaldatum al geweest te zijn.
Hierop contact opgenomen met vriendelijke mevrouw bij de klantenservice, die mij adviseerde om een kopie van de cadeaubon met verklaring naar klantenservice te sturen.
Na het versturen van gevraagde informatie werd ik teruggebeld door iemand anders van de klantenservice waarbij werd medegedeeld dat ik kon fluiten naar de 45 euro van de cadeaubon; dit werd door haar vergegleken met een kledindingstuk wat je al langer in de kast hebt liggen en waar je ook niet mee terug gaat naar de winkel. In mijn ogen was dit een reactie en ook klantenservice van Bol.com geheel onwaardig! Hierop ging betreffende met mij in discussie dat ze het niet eens was met mijn mening. Helaas werd er geen andere oplossing of compromie geboden door haar ondanks herhaaldelijk verzoek van mijn kant.

Als ik cadeaubon alsnog verzilverd mag worden.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Bol.com over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Bol.com in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bol.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bol.com

Heeft op 06 oktober 2016 om 13:33 geantwoord

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Beste Noud,

Zojuist hebben we telefonisch contact gehad en zijn we samen tot een oplossing gekomen.

Vriendelijke groet, Didi van bol.com

Alle klachten die gemeld zijn door noudB