Klacht: Verkoopaccount gesloten

op 20 maart 2017 over Bol.com in de categorie Online Warenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Mijn verkoopaccount is gesloten zonder dat ik hier bericht over heb gekregen. Na vaak mailen en bellen blijkt dat ik te hoge prijzen hanteer. Ik heb hier echter geen enkele waarschuwing of melding over gehad.
Ik verkoop per dag 30 boeken en heb geen enkele klacht.
Het is ronduit belachelijk dat Bol zomaar besluit een account te sluiten zonder hierover met zijn partner (de verkoper) te comminiceren. Bovendien staat er nog geld in de rekening-courant verhouding tussen Bol en mijzelf.

Gewenste Oplossing:

Openstellen van het account.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Bol.com over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Bol.com in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bol.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bol.com

Heeft op 20 maart 2017 om 14:58 geantwoord

Geboden Oplossing:

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Beste Charles,

Zojuist heb je een e-mail gekregen betreft je melding van mijn collega.

Met vriendelijke groet,

Femke van bol.com

Heeft op 20 maart 2017 om 15:03 geantwoord

Mijn account blijft gesloten met een mededeling in algemeenheden. Ze geven aan dat mijn service te laag is en prijzen te hoog. Ik heb echter geen enkel concreet voorbeeld. Daarnaast heb ik al vaker aangegeven dat ik graag in gesprek met Bol ga. Helaas blijven het alleen maar dienstmededelingen van Bol.

Alle klachten die gemeld zijn door hee-char