Klacht: verkeerde voorlichting en onbeschofte behandeling in de shop in Utrecht

op 26 december 2012 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Overgetapt van xs4all naar Ziggo omdat xs4all geen televisie op mijn adres kon leveren, signaal te zwak.
Diverse jaren klant xs4all geen enkel probleem.
Verteld bij Ziggo in de shop dat ik mijn mail op de pc en op mijn Iphone binnen wil krijgen, meneer geen enkel probleem.
Maar wat blijkt wie de mail het eerst opend Iphone of P.C. krijgt de mail de ander niet!!! Check gedaan op Ziggo Webmail voor het eerst, echter daar stond geen enkele mail in.
IK naar de Shop in Utrecht met de vraag hoe dit mogelijk was.
Aldaar ingelogd op Ziggo Webmail en wat bleek net 2 nieuwe mailtjes in webmail, direct Iphone geopend echter deze mailtjes stonden niet in mijn Iphone.
Antwoord medewerker meneer Ziggo ondersteund geen imap alleen pop dit had u moeten weten dit is niet onze verantwoording, terwijl dit door mij en mijn vrouw duidelijk gevraagd en vermeld hadden bij de voorlichting t.a.v het Ziggo pakket.
Onderweg wil ik mijn mail op de I phone kunnen ontvangen ook al staat mijn p.c. thuis aan.
Dit probleem was niet de schuld van Ziggo ik had zelf moeten weten dat dit niet mogelijk was. Medewerker wederom verteld dat ik dan verkeerd voorgelicht was over de mogelijkheden van het Ziggo produkt. Discussie liep hoog op ik moest de zaak maar verlaten!!!!!!! Gevraagd naar zijn leidinggevende was niet aanwezig niemand anders kon mij te woord staan. MIJ werd verzocht de zaak te verlaten anders zou hij de securitie bellen!!!!!!!
Ik kan stellen dat ik onbeschoft te woord ben gestaan door de medewerkervan Ziggo en diverse bedreigingen als ik de zaak niet zou verlaten hij andere maatregelen zou nemen.
Diverse klanten waren hier getuigen van en een andere medewerker die tegenoverhem aan de balie stond heeft alles gehoord.
Mij ook nog even bij de KPN laten informeren maar deze hadden van dit probleem nog nooit gehoord en is bij hun ook niet van toepassing.
Daar twijfelde ze zelfs of de medewerker van Ziggo wel deskundig zou zijn??

ontbinden van het contract verkeerd voorgelicht, voor mij en mijn vrouw ( is ZZPer) is van groot belang dat de
E-mail op alle apparaten binnen komt. En het excuus van de medewerker zou zeer gewenst zijn.
IK ben zelf 56 jaar en kom met een probleem dat andere providers kennelijk niet hebben en wordt als een snotaaap behandeld, sorry zo ga je niet met klanten om.

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ziggo

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ziggo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door ceeswalraven