Klacht: Verkeerde voorlichting

op 01 juli 2017 over KeukenConcurrent in de categorie Keukenleveranciers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Goedendag,

Onlangs bij Keukenconcurent Amersfoort een kookeiland gekocht  (zonder apparatuur) en ons is toen verteld dat het in elkaar zetten vrij simpel was. De ombouw moest worden neergezet, beetje vast schroeven, keukenblad er op en klaar vandaar wij toen niet gekozen hebben voor een monteur want € 350, 00 vonden wij wat te gortig!

29 juni jl kwam dan ons eiland waar we zó naar uit gekeken hadden maar wat een domper!

*Chauffeur kwam alleen waardoor wij alsnog moesten sjouwen, hebben het niet voor niets thuis laten bezorgen.. (gratis thuis bezorgd maar wel zelf meehelpen)

*1 zijpaneel  (de hoek) is beschadigd, bij de andere 2 panelen zat keurig een zwart hoekje zeg maar tegen beschadiging alleen bij deze niet!

*Toen wij de rest wilde bekijken of ook hier niet iets was beschadigd, zei de bezorger dat dit niet mocht, eerst restant betalen,  hadden al een aanbetaling gedaan in de winkel en zo niet dan moest hij alles weer meenemen,  dit zijn de regels.

Niet kijken of alles in goede staat is, nee, eerst betalen! 

Uiteindelijk dan toch maar betaald,  bezorger heeft wel een aantekening gemaakt van beschadiging en is al opnieuw besteld via jullie klantenservice,  levertijd; geen idee werd er gezegd.

*Wij namen aan dat we het eiland zelf in elkaar konden zetten met wellicht een beschrijving er bij maar deze zat er niet bij!

Opnieuw gebeld naar jullie klantenservice, kreeg iemand aan de lijn en gevraagd waarom er geen beschrijving bij het bouwpakket zat (want dit is het écht) waarop deze mevrouw antwoorde dat dit niet gebruikelijk is!

Ik stomverbaasd vragend of er dan automatisch vanuit gegaan word dat men weet hoe je dit in elkaar zet waarop zei antwoorde;  euhhhhh, ja…

Ik vroeg of er misschien überhaupt een beschrijving was, nee alleen een installatiegids (waarop zei vroeg wanneer we van plan waren het eiland in elkaar te gaan zetten??? want dan zou ze het per post op sturen alleen hoe lang dit ging duren wist ze niet,  had ze misschien gedacht dat we het  morgen ofzo in elkaar wilde hebben?? Beetje domme vraag, zo snel mogelijk uiteraard! maar goed ik vroeg dus of ze misschien de beschrijving van het eiland kon scannen en naar ons toe mailen en dit heeft ze dan ook gedaan alleen was dit de beschrijving van een keuken waar we dus niets aan hebben!

Uiteindelijk hebben we dus zelf het eiland maar in elkaar gezet, zaten onderdelen bij waar we niet weten waarvoor het was!
Slordig van desbetreffende winkel om ons niet te vertellen dat het hier om een bouwpakket ging dan hadden we wellicht toch gekozen om hem in elkaar te laten zetten maar als het zo “simpel” is, volgens de verkoopster, waarom kost dit dan € 350????

Met groet, 

een teleurgestelde klant,

Astrid Lubberts 

Ella Fitzgeraldplein 

utrecht 

Gewenste Oplossing:

Wanneer er een reactie komt op mijn klacht, twee dagen geleden al een mail gestuurd naar desbetreffende winkel maar tot op heden nog geen reactie! !

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar KeukenConcurrent over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door KeukenConcurrent in behandeling genomen

Bericht van KeukenConcurrent

1 maand geleden - Beste mevrouw Lubberts, Wat vervelend om te lezen dat de levering en plaatsing niet geheel naar wens is verlopen. Ik ga uw klacht door sturen naar de desbetreffende afdeling zodat er zo spoedig mogelijk contact met u wordt opgenomen. Met vriendelijke groet, Teun - Webcare KeukenConcurrent

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat KeukenConcurrent een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

KeukenConcurrent

Heeft op 12 juli 2017 om 11:46 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste mevrouw Lubberts,

Wij hebben inmiddels vernomen dat er contact met u is geweest vanuit onze klantenservice. Hierbij is het een en ander met u kortgesloten en besproken.

Mocht u later nog aanvullende vragen of opmerkingen hebben neemt u dan zeker weer contact op met onze klantenservice.

Met vriendelijke groet,

Teun - Webcare KeukenConcurrent

Heeft op 13 juli 2017 om 06:04 geantwoord

Goedendag,

Ik heb per mail bericht ontvangen en hier bleef het dan ook bij.
Het in elkaar zetten van het eiland, hier ging het over, is normaliter heel simpel kreeg ik als antwoord en voor de rest kon men er weinig of niets aan veranderen, wel jammer dat we teleurgesteld waren werd er nog wel bij gezegd ....

Alle klachten die gemeld zijn door ASLIN