Klacht: Verkeerde vliegveld bovenaan ticket

op 02 september 2018 over Prijsvrij.nl in de categorie Online Reisbureaus

Geachte administratie,

Hierbij willen wij een klacht indienen wegens misleidende informatie op onze tickets. Wij wisten niet beter dat we zouden vliegen vanaf Dusseldorf Duitsland dit stond ook bovenaan de tickets vermeld en werd aangegeven op jullie site. Tot onze grote schrik Zaterdag 25 Aug aangekomen bij de parkeergarage Parkvogel in Dusseldorf Stond onze vlucht niet op de info borden. Dit werkte argwaan bij ons waardoor we uit de shuttle bus zijn gestapt en de buschauffeur gevraagd hebben of onze tickets wel klopte. Deze beste man ondernam direct actie en vroeg de parkeerwachter of hij even in de computer wou kijken. Tot onze grote schrik bleek dat onze vlucht vanaf Weeze vertrok 80 KM verderop. We zijn als een gek in de auto gesprongen en gaan rijden in de hoop onze vlucht nog te kunnen halen. Dit is ons op het nippertje gelukt maar onze koffer kon niet meer worden ingecheckt en moest mee als handbagage met als gevolg dat alle drie de toilettassen in de prullenbak gegooid konden worden. Door deze gebeurtenis hebben wij behoorlijk wat extra en onnodige kosten moeten maken:
– 2 keer parkeerkosten parkvogel 39,- Weeze P2 70,-
– 2 bekeuringen onderweg opgelopen door te hard rijden om de vlucht te halen.
– Onze volledig toilettassen moesten we in de prullenbak gooien met complete inhoud incl. dure parfums.
– Extra benzine kosten.

Onze vakantie is erg vervelend begonnen maar gelukkig hebben we uiteindelijk wel kunnen genieten van een heerlijke vakantie op Lanzarote. De accommodatie was top incl. alle faciliteiten enz daar hebben we absoluut niets op aan te merken dank daarvoor.

We zouden graag een schade vergoeding ontvangen voor onze extra gemaakte kosten. Ik heb geen idee wat de twee bekeuringen ons gaan kosten nog maar ik zou het redelijk vinden dat jullie de parkeerkosten op Weeze vergoeden 70,-. Inhoud van 3 toilettassen 50,- en een bijdrage van 100,- voor de twee bekeuringen en hiervan wil ik straks best kopien sturen inclusief de parkeerkaart Weeze.

Hoor graag van jullie.

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Prijsvrij.nl over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Prijsvrij.nl in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Prijsvrij.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Prijsvrij.nl

Heeft op 17 september 2018 om 15:19 geantwoord

Beste mevrouw Torny,

Bedankt voor uw bericht. Wat jammer dat er onduidelijkheid was over jullie luchthaven van vertrek. Ik zie dat u hier ook via e-mail contact over heeft gehad met onze klachtafhandeling. Graag wil ik u vragen om het contact via deze manier te laten verlopen. Mochten wij nog iets voor u kunnen betekenen, dan hoor ik dat graag.

Team Prijsvrij.nl

Heeft op 17 september 2018 om 16:33 geantwoord

Er is geen oplossing en er komt geen oplossing ze reageren gewoon niet meer.

Alle klachten die gemeld zijn door Torny