Klacht: Verkeerde tickets –> geen restitutie

op 14 juni 2016 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Vorige week heb ik een ticket gekocht van huis naar een klant. Deze afspraak bleek niet de dag erna te zijn, maar twee dagen na de dag van boeken. In de ochtend direct de NS gebeld dat ik het ticket niet zou gebruiken. Telefonisch is mij gezegd dat ik een nieuw ticket moest kopen voor de dag erna en dan ik dan een klacht kon indienen om het geld van het eerste ticket terug te vragen. Ik moest beide ordernummers vermelden.

Toen ik dit heb gedaan, kreeg ik terug:
“Graag reageer ik o puw verzoek om uw ongebruikte e-ticket te vergoeden. Uw verzoek moet ik helaas afwijzen, omdat o pbetaalde e-tickets geen terugbetaling mogelijk is. Op onze site www.ns.nl vindt u alle informatie over het e-ticket”.

Hierop reageerde ik dat het wel erg kortzichtig is en dat men geen andere optie heeft om tickets die vergoed worden door de baas zonder extra kosten op het station zelf te kopen (dit kost namelijk 1 euro per kaartje extra). Vandaag wederom reactie:

“Graag reageer ik naar aanleiding van uw e-mail. U geeft aan dat het toch niet zo kan zijn dat NS klantonvriendelijk te werk gaat door u de kosten niet te vergoeden. Helaas kan ik oo niet aan uw verzoek voldoen, dit omdat er geen restitutie word gegeven op gekochte e-tickets.”

Ten eerste heef tde mevrouw aan de telefoon mij anders verteld en ten tweede is dit nog steeds geen oplossing.

Ik mijn de NS waar ik kan!!!

vergoeding van het ticket, deze heb ik niet eens gebruikt!!

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over NS

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over NS nog niet in behandeling is genomen.

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door NS in behandeling genomen

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat NS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

NS

Heeft op 04 juli 2016 om 10:13 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door ayuen