Klacht: verkeerde meldingen

op 30 juni 2016 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Beste heer mevrouw. Na 20 minuten in de wacht te hebben gestaan om mijn klacht te melden heb ik maar opgehangen en dus nu op deze manier.
Ik reis dagelijks van Tilburg naar Boxtel en nou is het nu al twee keer gebeurd dat ik in de trein zit naar Den bosh. En nee niet omdat ik niet kan lezen .de trein van Utrecht komt om 8.45 daarna de trein van 8. 50 is de trein naar Eindhoven dus naar Boxtel daarna komt de trein naar Den Bosch. Nu is het al een paar keer voorgekomen dat op het bord staat aangegeven dat de trein die om 8.50 stopt de trein naar Eindhoven is dus ik en meerdere met mij stappen in en blijkt dat het de trein naar Den Bosch te zijn ..want die komt ineens voor de trein van eindhoven maar nergens staat aangegeven dat deze trein de trein maar Den Bosch is op het bord staat ook Eindhoven. Nu ben ik dus twee keer te laat op me werk gekomen en baal daar ontzettend van !!!!

Ik wil graag dat dit word opgelost ik reis vaak met jullie en het is altijd iets nu ben ik er klaar mee overvolle treinen waardoor je een uur kunt staan maar wel de volle pond betaald voor een kaartje. Treinen die niet rijden of te laat

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over NS

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over NS nog niet in behandeling is genomen.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door NS in behandeling genomen

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat NS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

NS

Heeft op 12 juli 2016 om 10:13 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door merel hendriks