Klacht: verkeerde leveringsdatum en uiteindelijk leveradres!!

op 23 augustus 2017 over UPS in de categorie Koeriersbedrijven en post

Op 21 augustus was het betreffende pakket verkeerd gesorteerd waardoor het pakket 1 dag vertraging zou hebben, niet fijn maar kan gebeuren.

Vervolgens zou het pakket op 22 augustus aan het einde van de DAG geleverd worden, nou werk ik als beveiliger op schiphol waar het al moeilijk is om regelmatig thuis te zijn maar ik was toevallig 1 hele dag vrij.

Na bijna de gehele dag thuis gebleven te zijn en meerdere malen online gekeken heb of het echt wel zou komen bleef er staan dat het geleverd zou worden, uiteindelijk ging ik maar naar bed en toen ik even wakker werd keek ik online en zag ik dat de datum plotseling veranderd was naar 23 augustus!

Op die dag moest ik werken dus belde ik ups om te vragen hoe of wat voordat het pakket weer teruggestuurd zou worden waarna de man aan de telefoon de oplossing aanbood om het pakket bij een afhaalpunt te laten bezorgen die bij mij aan de overkant zit.

Vervelend maar oke het is niet anders en natuurlijk ging ik akkoord, nu kom ik thuis van werk en kijk ik toevallig in de brievenbus en zie ik een briefje dat ups was langsgeweest maar ik niet thuis was en dat ze het pakket ergens hebben afgeleverd wat veel verder weg is, helemaal aan de andere kant van mijn woonplaats!! belachelijk en wat een miscommunicatie qua alles wat maar mis kan gaan!

de oplossing was al aangeboden en ook die ging mis, een vergoeding zou wel leuk zijn voor mijn enige gehele vrije dag die ik kwijt was plus de kosten om naar het verre en NIET afgesproken afhaalpunt te gaan.

3 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar UPS over deze klacht.

3 weken geleden - Deze klacht is zojuist door UPS in behandeling genomen

Bericht van UPS

3 weken geleden - Goedemorgen, Onze excuses voor de vervelende ervaring. Echter zonder trackingnummer of zendingsnummer kunnen wij u hier niet verder helpen. Kunt u ons dit nummer doorgeven ? Mocht u het nummer niet hebben dan adviseer ik u contact op te nemen met onze klantenservice via 020-5040500. Zij kunnen u in dat geval verder helpen. Met vriendelijke groet, UPS Social Media Team

Reactie van de melder van de klacht Lesley87

3 weken geleden - Hallo, het trackingnummer is: 1Z4V200A6811383043 dank u wel.

3 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat UPS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

UPS

Heeft op 28 augustus 2017 om 07:21 geantwoord

Goedemorgen,

Ik zie dat uw zending bij een UPS Access Point is afgeleverd en dat u het daar inmiddels heeft afgehaald. De reden dat wij het pakket niet op de 22e bij u hebben kunnen aanbieden is een missort in Italie, waardoor het pakket een dag later dan gepland in Nederland is aangekomen.

Wij willen u onze excuses hiervoor aanbieden.

UPS Social Media Team

Alle klachten die gemeld zijn door Lesley87