Klacht: Verkeerde levering

op 24 april 2017 over Bol.com in de categorie Online Warenhuizen

Op 28 maart heb ik bij Bol.com een laptop bestel en deze werd op 29 maart geleverd. Bij het uitpakken kwam ik erachter dat het een geheel andere laptop betrof. Dit heb ik telefonisch gemeld bij Bol en ze zouden na melding binnen 3 dagen reageren. Hier hebben ze inderdaad op gereageerd. Reactie was: retoursticker downloaden en retoursturen of ik kreeg 10% van aankoop bedrag terug als ik de verkeerd geleverde laptop zou houden. Prijs aangekochte laptop: € 550,00, nieuwprijs (na onderzoek) geleverde laptop (in een door derde geopende doos, dus niet nieuw) 350,00. Dus het aanbod is dat ik € 495,00 betaal voor een (2e hands) laptop met een nieuwprijs van € 350,00. Dit is voor mij logischerwijs dus geen oplossing. Dus ik heb Bol verzocht om de laptop op te (laten) halen omdat dit niet mijn fout betrof en dat ze in deze best een beetje service mogen verlenen. Ik heb nu 10 april eindelijk antwoord. Service verlenen ze niet en de door mij bestelde laptop kunnen ze niet leveren. Nu 3 weken na bestelling en een paar uur met Bol aan de telefoon gezeten te hebben is hun oplossing dus: Retoursticker downloaden en de verkeerd geleverde laptop naar het postkantoor brengen waar ik als zelfstandig ondernemer helemaal geen tijd voor heb en ik heb nog steeds geen laptop. Bol.com laat hun fouten oplossen door de klant en laat dit nu net een klant zijn die daar geen tijd voor heeft. Nooit klachten gehad over Bol.com maar hier laten ze echt heel veel steken vallen en verlenen ze echt geen service.

Heel simpel: levering van bestelde laptop en terugname foutief geleverde laptop of foutief geleverde laptop ophalen en geld terug storten.

Indien een bestelnummer of een klachtnummer nodig is dan zal ik dat jullie geven maar niet openbaar.

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Bol.com over deze klacht.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Bol.com in behandeling genomen

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bol.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bol.com

Heeft op 26 april 2017 om 09:28 geantwoord

Beste Sander,

Naar aanleiding van uw bericht heb ik vorige week geprobeerd om u op te bellen. Aangezien ik u niet aan de lijn kreeg, heb ik u een mail gestuurd.

Mocht u nog vragen hebben, aarzel dan niet om te antwoorden op mijn e-mail.

Vriendelijke groeten,

Charlotte van bol.com