Klacht: verkeerde informtaie t.o.v. Jaarafrekening

op 01 augustus 2016 over Essent in de categorie Energieleveranciers

In mijn essent kun je als je een slimme meter hebt jouw gebruik en teruglevering zien en ook financiel kun je zien hoe het er bij staat.
Hierover gaat mijn klacht, er stond namelijk dat ik aan gemaakte kosten 1465 euro gemaakt had over de periode 1 juli2015 t/ m 30 juni 2016. Er stond nog bij dat dit zowel vaste als variabele kosten waren.
Ik had bijna 2400 euro aan voorschotten betaald, en na telefonisch contact begin juli kwamen zowel de klantenservice als ik er uit dat ik deze bedragen kon verrekenen. Nu ik echter mijn jaarafrekening heb blijkt dat ik maar 69 euro terug ontvang.
Ik heb dit aangekaart bij essent op 20 juli en zij beloven steeds met een antwoord hierop te komen maar dit moet tot op heden nog gebeuren.

Hoe kan het als je in mijn essent kijkt en ik een slimme meter heb dat er dan zo’n groot verschil in zit en waarom krijg ik geen fatsoenlijk antwoord hier op.
Gebruikt men mijn geld voor andere doeleinden dan dat de bedoeling is.

Wanneer ik een fatsoenlijk antwoord hier van krijg en hoe het komt dat mijn essent dit aan geeft.

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Essent over deze klacht.

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Essent in behandeling genomen

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Essent een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Essent

Heeft op 01 augustus 2016 om 08:23 geantwoord

Beste,

Ik heb vernomen dat u op 29 juli een gesprek heeft gehad met mijn collega en dat hierbij uw klacht is besproken.
Ik wil u namens Essent mijn excuses aanbieden voor de onduidelijke informatie. Wij zijn hiervan inmiddels op de hoogte en druk bezig om naar een goede oplossing te zoeken.

Angelique
Essent Klantenservice