Klacht: Verkeerde informatie.

op 27 mei 2016 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Er is mij duidelijk iets uitgelegd , maar verkeerde informatie gegeven. Dit kost mij €750.00.
Vervolgens hang ik wederom 35 minuten aan de lijn voor ik iemand krijg die mij adviseert om de volgende ochtend weer te bellen. Wederom 30 aan de lijn voor ik iemand te spreken krijg….die zegt je moet een ander bellen….weer verkeerde informatie….

Gewenste Oplossing:

Als ik €700.00 teruggestort krijg. Daar hebben we recht op het is van ons.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over NS

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over NS nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door NS in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat NS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

NS

Heeft op 07 juni 2016 om 15:20 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Caravan3