Klacht: verkeerde bobineblok gemonteerd

op 05 juli 2012 over ANWB in de categorie Pechhulpdiensten

Ongeveer 2 manden gelden bobineblok gemonteerd door ANWB op het depot in markelo 140 euro niks mis mee blij dat ik geholpen ben op die manier.
Nu rijd ik nog geen 2 maanden later sta bij het stoplicht auto gaat op 3 cilinders lopen Anwb gebeld waren er super snel test kast eraan geen storing wel een paar oude waaronder bobine blok monteur toch even de helpdesk geraadpleegd komen toch weer bij het bobine blok uit monteur het bobine blok getest met oude bougies blijkt toch dater 1 niet vonkt dus weer het bobine blok kapot ik monteur geeft an dat het niet voor mag komen binnen 2 maanden en wijst mij op deze mogelijkheid
Ik een nieuw blok besteld bij de plaatselijke automaterialen zaak oude blok meegenomen blijkt dat die niet voorkomt voor Citroen picasso dus is er mijns inziens een verkeerd type ingezet.

Graag zou ik de kosten van het bobineblok wat er door de anwb is ingezet terug ontvangen.

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door ANWB in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat ANWB een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

ANWB

Heeft op 09 juli 2012 om 14:13 geantwoord

Uw klacht is doorgestuurd naar de afdeling ANWB Team Klacht. Zij nemen uw klacht in behandeling. Uw klacht hebben wij hier om systeemtechnische redenen op opgelost gezet, de afdeling zal zo spoedig mogelijk contact met u opnemen.

5 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van ANWB beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door joshel