Klacht: Verkeerde adres door fout jullie site!!!!!

op 19 juni 2017 over Bol.com in de categorie Online Warenhuizen

Vandaag ongeveer de hele dag bezig geweest met een fout door jullie website en iedereen die ik aan de telefoon heb gehad kon niks doen. En een leidinggevende spreken hierover? Nee dat kon niet volgens zeer niet-inlevende Saba die ik aan de telefoon had.. Heel frusterend!!

Jullie hebben blijkbaar soms n probleem met de site waardoor, ook al vul je de adresgegevens goed in, dit terug springt naar de oude adresgegevens.
Ik heb de bestelling gisteravond geplaatst, zag in de bevestigingsemail meteen dat het adres niet goed stond en heb direct met jullie gebeld. Kreeg iemand aan de telefoon die volgens hem niks kon doen (ik begreep vanochtend dat deze persoon verkeerd gehandeld heeft!!) en raadde mij aan om de bestelling te annuleren en opnieuw een bestelling te plaatsen met deze keer hopelijk het juiste adres. Dit netjes opgevolgd en kreeg een mail ter bevestiging van de annulering (zie bijlage!).
Dit alles was binnen 15min na de plaatsing!! Dus ik ging er vanuit dat dit goed was tot ik vanochtend een mail kreeg dat de bestelling toch onderweg is!! Meteen weer gebeld en kreeg iemand anders van bol.com aan de telefoon die bevestigde dat er inderdaad van alles fout gegaan is en de bestelling onderweg is.. Zij zou met vidaXL regelen dat de bestelling alsnog tegen gehouden zou worden maar dat is dus niet gelukt..
Ik word hier nu echt gefrustreerd van. Ik woon daar niet meer en kan het pakket dus ook niet aannemen!! Dat is het probleem en als de bewoners het pakket aannemen kan ik waarschijnlijk fluiten naar mijn 45 euro?! Heel vervelend en ben er inmiddels al aardig veel mee bezig op mn vrije dag zonder resultaat..! Julie probleem wordt mijn probleem!!
Hoe lossen jullie dit op?

Groet,

Hanneke Luykx

Als ik hoe dan ook mijn geld terug krijg en deze fout aan jullie kant in het vervolg anders opgelost wordt!!

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Bol.com over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Bol.com in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bol.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bol.com

Heeft op 19 juni 2017 om 10:50 geantwoord

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Beste Hanneke,

Zojuist heb ik je de beloofde email gestuurd.

Fijne dag gewenst.

Groet
Tony
bol.com

Alle klachten die gemeld zijn door hluykx@gmail.com