Klacht: verkeerde aanrechtblad maat levering plus bezorgers beschadigt de hoek van de muur

op 10 juli 2015 over KeukenConcurrent in de categorie Keukenleveranciers

Heb een keuken van 5250 gekocht heeft de verkoper verkeerde meeting doorgegeven van de aanrechtblad hebbe we met tegels moet aanvullen.
Bij levering van de keuken hebbe ze tijdens spullen binnen brengen de hoek van de muur eruit getikt.
Keukenconccurrent zou de schade vergoeden totaal 750 euro we zijn nu 6 weken verder en zegge ja u krijgt geld zsm over 2 dagen zegge ze al weken.
service van nul comma nul nooit meer een keueken aanraden aan iemand van daar.

6 weken te laat en nog me geld niet binnen rente erbij per week 50 euro dat te laat is betaald.

5 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar KeukenConcurrent over deze klacht.

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door KeukenConcurrent in behandeling genomen

Bericht van KeukenConcurrent

5 jaren geleden - Beste meneer Yildirim,Bedankt voor uw bericht. Wat vervelend te vernemen dat deze situatie is ontstaan. Excuses hiervoor.Ik ga ervoor zorgen dat het afgesproken bedrag loop van volgende week op uw rekening staat.Met vriendelijke groet,Chris - Webcare KeukenConcurrent

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat KeukenConcurrent een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

KeukenConcurrent

Heeft op 10 juli 2015 om 15:55 geantwoord

Het bedrag is vandaag overgemaakt naar de klant. Het bedrag zal uiterlijk maandag op de bankrekening staan.

5 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van KeukenConcurrent beoordeeld.

Bericht van KeukenConcurrent

5 jaren geleden - Beste meneer Yildirim,Bedankt voor uw feedback over de geboden oplossing.Er is aan u aangegeven dat afgelopen vrijdag het bedrag bij ons is verwerkt. Het kan zijn, in verband met een andere bank, dat het wat langer duurt voordat het bedrag op uw rekening staat. Kunt u nazien of u het bedrag vandaag heeft binnen gekregen? Zo niet horen wij dit graag per mail. U kunt ons mailen via [email protected] vriendelijke groet,Chris - Webcare KeukenConcurrent

Reactie van de melder van de klacht ismail 1984

5 jaren geleden - Chris, je praat te makelijk en ja vandaag eindelijk binnen na 7 weken wachten bellen zeuren jullie hebbe me aanrechtblad verkeerd geleverd te kort en dan de bezorgers botsen tegen me muur aan die beschadigt is opnieuw laten bijwerken 1 en al hoofdpijn gehad met jullie en dan krijg ik vrijdag te horen met een bis bloemen goed te maken schamen moeten jullie ik verspreid dit over facebook alle teksten erbij en maak een email en op whatsup iereend door te sturen dit is niet acceptabel elke week belde ik zeiden jullie ja over 2 dagen heb je het oo je rekening 7 weken moeten wachte . Schamen moet je

Heeft op 13 juli 2015 om 11:30 geantwoord

Heel simpel nu weer hele weekend wachten op me geld staat er nog nie op.
En wat zegge ze aan e telefon sorry voor 6 weken wachten kunne we het goed maken met bloemetje helll no
50 euro per week dat ik heb moeten wagten dan maak je het goed

Alle klachten die gemeld zijn door ismail 1984