Klacht: Verkeerd product ontvangen

op 21 september 2016 over MiniInTheBox.com in de categorie Gadgets

Geachte,

Ik heb een zwarte horloge met zwarte wijzers van LUS besteld.
(La Bohème – Black for Men and Women Watch Montres Hommes Black – 20.57 euro)

Helaas, heb ik een zwarte horloge gekregen met witte wijzers en van het verkeerde merk, met name: THE HORSE.

(link gewenste horloge: http://www.miniinthebox.com/la-boh-me-mesh-black-for-men-and-womens-watch-montres-hommes-black_p5082293.html)

Stuur mij alstublieft een bericht wanneer u dit ontvangt.

Naam: Latoya Deketelaere
Besteldatum: 22 augustus 2016
Bestelnummer: 1608181324927424
Totaal bestelling: €20.57

Ik zou graag de verkeerde horloge (met witte wijzers van het merk: THE HORSE) willen omruilen met de horloge die ik besteld heb (met zwarte wijzers van het merk: LUS).

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar MiniInTheBox.com over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door MiniInTheBox.com in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat MiniInTheBox.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

MiniInTheBox.com

Heeft op 21 september 2016 om 00:25 geantwoord

Beste klant,

Onze oprechte verontschuldigingen voor het eventuele veroorzaakte ongemak. Wij zullen onmiddellijk een herzending voor u regelen. U hoeft het product niet te retourneren.

La Bohème mesh zwart voor mannen en vrouwen kijken montres hommes-zwart

Let op: de verwerkings zijn identiek aan uw eerste bestelling.

Begrijp dat de vervangende bestelling wordt verzonden via Airmail, de verzendtijd is ongeveer 10 tot 20 werkdagen.

Zodra we uw bestelling verzenden, sturen we u een e-mail met daarin de naam van de koerier en het referentienummer van het pakket. Wij danken u voor uw begrip.

Nogmaals onze excuses voor het eventuele ongemak. We hopen u in de toekomst weer van dienst te kunnen zijn.

www.miniinthebox.com Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Latoya Deketelaere