Klacht: verkeerd geleverde inductie kookplaat

op 18 juli 2016 over KeukenConcurrent in de categorie Keukenleveranciers

ik heb een verkeerde inductiekookplaat geleverd gekregen die niet op 380v werkt terwijl deze wel op het leiddingschema staat !!
Ze schepen je af door te zeggen zet deze indutiekookplaat maar op markplaats en koop een andere ??? is dat wat ?? wat een service

als er een andere kookplaat geleverd word met de zelfde specificatie,s en dan in 380v

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar KeukenConcurrent over deze klacht.

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door KeukenConcurrent in behandeling genomen

Bericht van KeukenConcurrent

10 maanden geleden - Beste meneer/mevrouw van Oort, Vervelend te vernemen dat u een verkeerde kookplaat geleverd heeft gekregen. Ik heb met behulp van uw postcode uw ordernummer geprobeerd te achterhalen, echter kan ik deze niet vinden. Kunt u mij via webcare@keukenconcurrent.nl uw ordernummer kunnen sturen? Dan help ik u graag verder! Met vriendelijke groet, Chris - Webcare KeukenConcurrent

Reactie van de melder van de klacht bywillys

10 maanden geleden - ik ga dit meteen doen maar verwacht niets positiefs van Jullie

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat KeukenConcurrent een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

KeukenConcurrent

Heeft op 19 juli 2016 om 19:27 geantwoord

Beste meneer van Oort,

Vandaag heeft mijn collega uit de showroom contact met u opgenomen en u een nieuwe kookplaat aangeboden. Deze wordt besteld door ons hoofdkantoor en u wordt spoedig gebeld voor het plannen van een leverafspraak! Fijn dat we dit naar behoren hebben kunnen oplossen.

Chris - Webcare KeukenConcurrent

Heeft op 21 juli 2016 om 12:50 geantwoord

er is Mij een oplossing aangeboden en daar ben Ik mee akkoord gegaan maar tot op vandaag is er nog niets gebeurd dus Ik wacht nog even af !!!

Reactie van de melder van de klacht bywillys

10 maanden geleden - Er is Mij een bedrag ter compensatie aangeboden, en geen nieuwe kookplaat !! maar zoals Ik al zei eerder Je hoort niets meer vd keukenconcurrent !!!!

Bericht van KeukenConcurrent

10 maanden geleden - Beste meneer van Oort, Wat vervelend om te lezen, ik ga meteen een melding maken naar de juiste afdeling met het verzoek maandag met u contact op te nemen. Met vriendelijke groet, Chris - Webcare KeukenConcurrent

Bericht van KeukenConcurrent

9 maanden geleden - Beste meneer van Oort, Ik wil mijn excuses aanbieden voor de verkeerde informatie. U heeft inderdaad een compensatie ontvangen en zoals bovenstaand vermeld geen nieuwe kookplaat. Inmiddels hebben wij een melding gemaakt richting onze boekhouding om het bedrag naar u over te maken. U kunt dit loop van volgende week op uw rekening verwachten. Met vriendelijke groet, Chris - Webcare KeukenConcurrent

9 maanden geleden - Dank Je voor de snelle reactie en Ik wacht af gr

Alle klachten die gemeld zijn door bywillys