Klacht: verkeerd geleverd geen snelle oplossing

op 26 mei 2020 over Media Markt in de categorie Electronica Winkels - ketens

Wij hebben zaterdagavond een televisie gekocht bij de mediamarkt. Zondagmiddag is de televisie bij ons thuis bezorgd. Snelle service! I.v.m corona heeft de bezorger de televisie neergezet en was gelijk weer weg. Bij weggaan van de bezorger blijkt dat het verkeerde type nummer tv is geleverd. Zondag is mediamarkt niet te bereiken, Dus maandagochtend om 08:10 hingen wij aan de lijn wat te doen? Wij willen deze tv terug ivm niet bestelde product en willen het juiste product zo snel mogelijk ontvangen.
Er is een melding gemaakt vanuit mediamarkt intern en wij zullen z.s.m. wat horen. Na 14:00uur nog niets gehoord en weer zelf achteraan gebeld ze gaan erachter aan we krijgen nog bericht. Om 17:30 uur weer gebeld en aangegeven dat we nog geen oplossing hebben gekregen. Ze geven aan dat voor dit soort casussen ze 48 uur reageer tijd hebben. Ik vind dit lang ze kunnen toch een ophaalopdracht doen voor de tv? na 3 keer minstens 30 minuten bellen, geeft een medewerker aan een ophaalopdracht te doen voor de volgende dag, vandaag dus, het is nu 11:30 uur nog niets gehoord van een eventuele ophaalorder. De nieuwe televisie wordt pas in order gebracht wanneer het foutieve model in het magazijn van de mediamarkt aankomt. Hierop moet ik dus 2 keer vrij nemen van mijn werk om thuis te zijn bij afhalen en om thuis te zijn bij brengen van het bestelde product. Het retourneren van de tv is ook mogelijk maar dan moeten wij 7 dagen op ons geld wachten. Naar de winkel terugbrengen mag ook niet want de doos is te groot. Eigenlijk staan wij nu met de rug tegen de muur.
Wij balen van het vaak erachter aan moeten bellen en het lange wachten en afhandelen in vergelijking met het snelle bestellen en leveren.

Wij zijn tevreden wanneer er een snelle oplossing komt om het bestelde product binnen te krijgen. Een foutje kan gebeuren maar de afhandeling hiervan vind ik alles behalve soepel en netjes verlopen.

Graag wil ik een compensatiekorting op de televisie voor de vele telefoontjes, het trage afhandelen en het 2 keer vrij moeten nemen om thuis te zijn zodat de televisie geleverd wordt. Nu is het maar afwachten wanneer de nieuwe televisie geleverd wordt. Terwijl deze zaterdag al besteld is. Wij hebben voor de mediamarkt gekozen omdat deze een snelle bezorgtijd had. Bij een andere winkel waar we deze tv ook hadden gezien was de televisie goedkoper maar een langere levertijd

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Media Markt

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Media Markt nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Laurapruik