Klacht: Verhuizing verkeerd gegaan, incassokosten en slechte service

Wagenaar_NIBE op 13 september 2021 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Ik ben al jaren klant bij UPC, en dat is helaas overgenomen door Ziggo. Wat een waardeloos bedrijf is dat. Ik ben vorig jaar verhuisd en had Ziggo al in april/mei aangekondigd dat ik in juli zou gaan verhuizen. De medewerker zei dat het geen probleem was. Dat heb ik wel geweten. Toen ik eenmaal in mijn nieuwe huis zat, werkte het signaal niet van Ziggo en bleek alles mis gegaan te zijn met het verhuizen van mijn abonnement. Na vele telefoontjes en emails, kwam er eindelijk een signaal, maar toen moest er nog een monteur komen. Hierdoor heb ik uiteindelijk enkele maanden zonder TV-verbinding gezeten, terwijl Ziggo vrolijk bleef incasseren. Na vele klachten komt Ziggo eindelijk in actie en lost zij het probleem op door mijn oude abonnement af te sluiten en een nieuwe te maken. Het nieuwe abonnement was vervolgens ook nog verkeerd tenaamgesteld. Ziggo weigert aanpassing. In het begin werd er nog een aankondiging gedaan van een factuur. Sinds juli volgt er geen factuur meer omdat zij het abonnement zouden overzetten. Vervolgens stuurt Ziggo mij doodleuk een rekening voor 25 euro incassokosten, omdat hun incasso was geweigerd en ik te laat heb betaald. Dat laatste kwam omdat zij aldoor aan klooien zijn met mijn abonnement. Daarnaast had ik ze al teveel betaald. Nu stuurt Ziggo een dreigbrief dat zij alles gaan stopzetten en dan ook nog 20 euro aansluitkosten gaan heffen en 40 euro incasso gaan heffen. Ziggo is daarnaast slecht bereikbaar en heeft een slechte service. Dit bedrijf is arrogant, totaal niet klant vriendelijk en zou van de ACM eens een boete moeten krijgen. Ik heb geklaagd bij Ziggo, maar ze doen niks.

Ziggo moet mij de incassokosten van 25 euro incasseren, mij een deugdelijke factuur sturen per maand per post, en mijn abonnement op de juiste naam zetten.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ziggo

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ziggo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Wagenaar_NIBE