Klacht: vergoeding voor vertraging

op 23 april 2016 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb op 31.1.2016 vertraging gehad en ben nog steeds op de NS aan het wachten dat zij mijn vergoeding voor de vertraging terug betalen. We zijn meer als 3 maanden verder en er gebeurt gewoon niets. Ze vragen torenhoge prijzen voor de tickets maar bij vertraging betalen ho maar. Echt schandalig hoe zo’n bedrijf met zijn klanten omgaat.

Gewenste Oplossing:

mijn vergoeding voor de vertraging terug.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over NS

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over NS nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door NS in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat NS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

NS

Heeft op 17 mei 2016 om 14:17 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Heeft op 18 mei 2016 om 19:32 geantwoord

Wat een ongelooflijk slecht bedrijf is NS toch. Ik heb deze klacht al 3 keer ingediend!!!! Via brief en mail. Om gek te worden van dit bedrijf. We zijn precies 4 maanden verder en NS moet nog steeds een vergoeding geven voor de vertraging!

Alle klachten die gemeld zijn door j claessen