Klacht: Verbruik niet meer inzichtelijk

SteefSDH op 16 november 2022 over Essent in de categorie Energieleveranciers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Sinds de problemen op de energiemarkt is mijn verbruik niet eer beschikbaar. Eerst vanwege drukte, daarna vanwege overbelasting en nu geeft essent geen eens een reden meer maar doet overkomen of het een probleem is dat bij de klant ligt(waarschijnlijk heeft u geen toestemming gegeven voor aflezen).
Als je in contact wil komen is dat onmogelijk. De chatbot zegt geen collega’s te hebben en visa de telefoon is de wachttijd meer dan 3 uur.

Gewenste Oplossing:

Verbruik inzichtelijk.
Niet eerst 10 minuten moeten wachten om in te mogen loggen.
Meer personeel inhuren om wachttijden te vermijden.
Een goed digitaal systeem geënt op het aantal klanten.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Essent over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Essent in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Essent een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Essent

Heeft op 17 november 2022 om 15:07 geantwoord

Geboden Oplossing:

Hi Steef,

Balen om te horen dat je verbruik niet inzichtelijk is. Klopt het dat je het over je dagverbruik hebt die je in onze app kan bekijken? Ik zie namelijk dat je standen elke 1ste van de maand goed uitgelezen worden. Je meter werkt dus naar behoren. Soms kan het zo zijn dat je dagverbruik niet of later pas inzichtelijk is. Op het moment dat je meer dan 5 dagen achter elkaar geen inzicht hebt in je dagverbruik dan ontvangen we hier graag een screenshot van.
Je mag deze toesturen via [email protected].

Groetjes Tessa | Webcare Essent

Alle klachten die gemeld zijn door SteefSDH