Klacht: Veiligheid betreft kinderen

op 07 mei 2016 over Transavia in de categorie Vliegmaatschappij

Wij zijn vanmorgen met vlucht HV582 terug gevlogen uit Turkije. Op de heenweg werd ons verteld dat het niet geoorloofd was om met drie minderjarige kinderen naast elkaar te zitten vanwege veiligheid omdat er altijd een volwassene ernaast moet zitten, duidelijk verhaal en volkomen terecht! Op de terugweg vanmorgen werden we heel anders in het vliegtuig geplaatst. 2 stoelen 27 e en f(2 minderjarige kinderen), 2 stoelen 28 e en f (1 minderjarig kind en volwassene)en een stoel op 4 d(daar zat ik als vader van de kinderen op rij 27).met drie kinderen en twee volwassenen is dit niet neer te zetten zodat alle kinderen begeleid kunnen worden door een volwassene, dit aangegeven te hebben bij de stewardessen werd gezegd dat het vliegtuig vol zat en wisselen lastig…..er was heel veel haast. Het gevolg dat er een minderjarig meisje naast mijn kinderen zat achter in het vliegtuig en ik als vader voorin op rij 4. De regels van veiligheid waren dus opeens niet meer zo belangrijk en ik vond het zelf absoluut niet verantwoordelijk, ik heb echt met spanning in mijn lijf en geknepen billen de hele reis beleefd,er is 1 van de drie kinderen ziek geworden tijdens het landen waar gelukkig mijn vrouw naast zat maar wat als er nog een van mijn andere kinderen ziek was geworden??? Had het minderjarige meisje wat naast ze zat het overgeefsel opgeruimd en mijn kinderen opgevangen??en wie had ze een masker moeten omdoen als de luchtdruk/zuurstof weg was gevallen??? Terwijl ik dit allemaal niet meemaak vanaf rij 4????

Ik ben tevreden als hier minimaal een schappelijke vergoeding tegenover komt te staan want dit is echt onacceptabel, ben zeer ontstemd dat dit zo is "opgelost" en ik zal op deze manier nooit meer voor Transavia kiezen!

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Transavia

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Transavia nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Rick Endel