Klacht: veel te hoge schatting van energieverbruik 2009-2011

op 29 juni 2012 over Essent in de categorie Energieleveranciers

Energieverbruik van aug. 2009-aug. 2011, verschil in schatting en werkelijk verbruik bedraagt 106574 Kwh te veel berekend.
Deze cijfers reeds doorgegeven in september 2011 maar nooit een reactie gekregen noch van Essent noch van Enexis.
Klantnr. van Essent = 100154568
Adres Dinant Dijkhuistraat 2-100D
Met vr. Gr. L.Enschede (voorz. VvE D. Dijkhuisstraat 2-100D)

Per omgaande een behoorlijk antwoord en onmiddelijk terugstorten van te veel betaalde energie.
Zo niet dan zullen wij gerechtelijke stappen ondernemen!!

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Essent in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Essent een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Essent

Heeft op 29 juni 2012 om 15:37 geantwoord

Geachte zsupan,

U heeft 29 juni 2012 op dit forum aangegeven dat u een klacht heeft die betrekking heeft op het een zakelijke aansluiting. Onze zakelijke afdeling heeft een eigen Klantenservice en handelt alle correspondentie zelf af. Als service zullen wij uw klacht doorsturen naar de juiste afdeling, zodat zij uw klacht in behandeling kunnen nemen. Ik zal dan ook deze klacht afronden als opgelost.

Met vriendelijk groet,

Richard
Afdeling Klantenservice
Essent

Reactie van de melder van de klacht zsupan

5 jaren geleden - De klacht is helemaal niet opgelost alleen doorgestuurd maar dat is een halfjaar geleden ook gebeurd maar daarna gebeurt er niets meer, ik ben benieuwd wat er nu gebeurt, u heeft nog 3 dagen te gaan voor het oplossen. Met vr. gr. L.Enschede

Reactie van de melder van de klacht zsupan

5 jaren geleden - zsupan reageerde op juni 29th, 2012 at 18:16 De klacht is helemaal niet opgelost alleen doorgestuurd maar dat is een halfjaar geleden ook gebeurd maar daarna gebeurt er niets meer, ik ben benieuwd wat er nu gebeurt, u heeft nog 3 dagen te gaan voor het oplossen. Met vr. gr. L.Enschede Antwoorden

5 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Essent beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door zsupan