Klacht: Veel storingen essent warmte

op 21 januari 2014 over Essent in de categorie Energieleveranciers

Hallo Essent,

Wat geeft de stadsverwarming veel storingen, niet normaal gisteren gewoon 6 uur zonder warmte gezeten.
Ik heb het idee dat het zeer achterstallig onderhoud is , word straks alleen maar erger door dat er een investeerder op komt.,
Waar door het onderhoud nog langer word uitgesteld
En waar blijft die compensatie van de storing.
Misschien via sociaal media een collectieve gasleiding, of andere mogelijkheden om minder afhankelijk te worden van het warmtenet zoals elektrische vloerverwarming elektrische ketel ,doormiddel van zonnepanelen zonnecollectoren.

Compensatie, beter onderhoud aan het warmtenet.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Essent in behandeling genomen

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Essent een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Essent

Heeft op 19 mei 2014 om 08:02 geantwoord

Geachte heer, mevrouw,

U heeft op deze site aangegeven dat u een klacht heeft die betrekking heeft op het product Warmte. Afdeling Warmte heeft een eigen Klantenservice en handelt alle correspondentie zelf af. Mits uw klacht niet naar tevredenheid is opgelost, verzoek ik u vriendelijk contact op te nemen met Ennatuurlijk. Zij zijn bereikbaar van 08.00u-18.00u via het telefoonnummer 085-2734567. Ennatuurlijk heeft de warmtenetten van Essent overgenomen. Als u hierover meer wilt weten kunt u terecht op www.ennatuurlijk.nl. Ik vertrouw erop dat ik u hiermee voldoende heb geïnformeerd.

Fleur
Essent Klantenservice
Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door gwoonnormaal