Klacht: Veel kleinere kast en nuttelose ruimte , en ontbrekende info leiding schema

op 23 augustus 2017 over KeukenConcurrent in de categorie Keukenleveranciers

Ik heb een extra brede lemans kast gekocht, hiervoor moest ik bij betalen. Nu blijkt bij instalatie dat ze de smallere kast hebben geleverd met meer nuttelose ruimte naast de kast.

Ook is het leiding schema niet compleet en moet ik nu bijbetalen voor een kraan niet aangegeven op het schema

Schade vergoeding en grotere lemans kast

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar KeukenConcurrent over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door KeukenConcurrent in behandeling genomen

Bericht van KeukenConcurrent

3 maanden geleden - Beste meneer/mevrouw Jansen, Wat vervelend om te lezen dat de plaatsing niet helemaal naar wens verloopt. Ik ga uw bericht in behandeling nemen. Er wordt zo spoedig mogelijk contact met u opgenomen. Met vriendelijke groet, Teun - Webcare KeukenConcurrent

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat KeukenConcurrent een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

KeukenConcurrent

Heeft op 23 augustus 2017 om 11:26 geantwoord

Beste meneer/mevrouw Jansen,

Graag wil ik u via deze weg informeren dat uw bericht reeds intern is besproken. Ik heb vernomen van mijn collega dat er op dit moment een monteur van ons de keuken bij u aan het monteren is. Er is reeds contact opgenomen met de monteur om na te gaan of dat de juiste kast is geleverd, dit blijkt zo te zijn. De stelmaat van de kast is 1250 mm echter is dit niet de maat van de kast. Voor verder vragen verwijs ik u graag door naar de monteur die op dit moment bij u thuis de keuken aan het monteur is.

Teun - Webcare KeukenConcurrent

Heeft op 23 augustus 2017 om 12:05 geantwoord

Hallo de monteur heeft aangegeven dat een kast van 120 beschikbaar is en deze heb ik dus ook besteld. Heb bijbetaald voor een grotere kast en krijg de standaard met nutteloose ruimte.

Ook de verkoper zegt dat dit niet de juiste kast is.

Bericht van KeukenConcurrent

3 maanden geleden - Beste meneer/mevrouw Jansen, Hartelijk bedankt voor uw bericht. Wij gaan dit voor u uitzoeken, er wordt zo spoedig mogelijk contact met u opgenomen. Met vriendelijke groet, Teun - Webcare KeukenConcurrent

Alle klachten die gemeld zijn door Kevin en Rina