Klacht: Veel gedoe , weinig resultaat

op 05 juni 2018 over MediaMarkt in de categorie Electronica Winkels - ketens

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

geprobeerd online bij de Mediamarkt de cashback voor mijn Mot G5S te krijgen. Helaas bij het invullen van het bestelnummer komt er niet herkend te voorschijn. De klantenservice gebeld en die verwijst naar [email protected],inf. Helaa wordt als fout emailadres gemeld.
Zit nu in een visuele cirkel van klantenservice naar consumercare en visa versa. Help

Gewenste Oplossing:

Als ik gwoon mijn cashback krijg zonder al te veel gedoe en omwegen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over MediaMarkt

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over MediaMarkt nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Cor van Ee