Klacht: Van te voren gereserveerde stoel bezet

op 08 augustus 2016 over Transavia in de categorie Vliegmaatschappij

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op de terugvlucht van Pula naar Schiphol met HV1418 had ik ruim van te voren vijf stoelen gereserveerd bij Transavia voor de heen- en terugreis.
Bij het inchecken in Pula kreeg ik te horen dat mijn gereserveerde stoel reeds bezet was in Rimini en dat dit niet te veranderen was.
Van te voren betalen voor een gereserveerde stoel die je niet eens krijg vind ik een schoftenstreek. Op dat moment was ik woedend.
Bied het dan niet aan, dan kan niemand zich ergeren aan dergelijke praktijken.

Gewenste Oplossing:

Geld terug aan diegene die stoelen hebben gereserveerd en niet gekregen hebben en dus ook aan mij in dit geval.
Bied stoel reserveren alleen aan op rechtstreekse vluchten zonder tussenstop. Schijnbaar kunnen op een tussenstop de stoelen alsnog worden toegewezen aan een andere passagier.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Transavia

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Transavia nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Steen199